Wednesday, January 11, 2012

..Selamat Hari Lahir Siti Nurhaliza 11/1/2012..

okHari ni umur CT 33 tahun, sebaya dengan aku kejap. Sebagai Peminat Setia,Bukan Fanatik, aku nak wish la CT kat blog aku ni walaupun tak faedah. Hahahah. Dah lama aku minat CT ni..sampai sekarang aku masih membeli album dia..cuma bab kejar mengejar ni je aku dah tak berapa nak buat. Konsert last pun Raya tahun lepas aku gi.Still sangat minat pada suara CT wpun lagu dia kadang2 outdated. Em, orang kata, kalau dah sayang..semua pun OKEK kan?

To Dato' Siti Nurhaliza - Selamat Ulang Tahun ke 33. Semoga cepat dapat baby. Amin

Gambar terbaru CT dari Utusan Malaysia 11/1/2011
Zaman aku gila buat wallpaper CT. Ni gambar 2003.

OK..habis dah entry Syok Sendiri.. :)

1 comment:

B.e.T said...

Datok Siti tetap di hatikuu.. hahaha... teringat dulu awak listkan persamaan dgn siti tu... mmg rajin okey!!.. =))kita ada satu je persamaan.. nombor 11.. hahaha...







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!