Friday, January 20, 2012

..My 1st Swatch..



Ini jam swatch pertama aku. Di beli di airport Paris dgn harga 50euro. Tak murah pun..sama je harga kat Malaysia tapi sebab nak habiskan Euro, Abe belikan aku jam ni.

Baru pakai tak sampai 3 bulan. Tengok muka jam..sudah calar balar..ni jam pertama aku yg calar balar. Kenapa ya? Nak kata murah..takde la murah sgt..RM200 plus juga. Dan kalau duduk kat opis, wpun tgn aku di keyboard menaip membuat kerja..jelas kedengaran detikan jam tu. Ho ho ho..kuat kot. Terkejut aku masa memula pakai. Jam lain tak bunyi pun mcm ni. Kenapa ya? Aku tak pernah pakai Swatch sblm ni..atau mungkin Swatch ni tak mahal kot.

Tapi apapun, aku suka design jam ni..tak di nafikan, Swatch punya design lawa2..kan? Mungkin ni satu2nya jam Swatch aku nnt..tapi kalau ada nak bagi hadiah..aku terima. Ngee..
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!