Wednesday, January 25, 2012

..Kenapa la pulak ni..


Weng! dah dekat 3 hari rasa macam ada yang tak kena dengan badan. Rasa lemah and macam nak demam. Tak kan sebab penat dok 8 jam dalam kereta hari tu? Tapi memang membunuh pun sebab kebetulan aku tengah 'bulan mengambang'..sakitnya pinggang dan punggung. Meleleh gak air mata masa aku cuba baring sampainya kat umah mak ari tu. Em..tapi tu dah lama..hari Sabtu. hari ni dah Rabu. Di tambah lak dengan kesejukan dalam opis, memang aku berbungkus je sorang2 dalam opis tadi. Roomate aku p mana pun tak tau. Kepala terasa sungguh weng..melayang-layang. Tawakal je la nak drive tadi. Kena la pulak hujan lebat tiba-tiba kat Sg Ramal..adeh. Sampai depan sekolah Dania, masa aku buka pintu..tiba2 rasa macam kereta bergerak..uit! kelam kabut aku tarik hand break..eh! memang dah tarik. Huaa..kenapa ni. Mulalah aku drive elok2..takut langgar orang lagi. Tak kan darah turun balik? Atau sebab aku dah lama tak bersukan keluarkan peluh? Mata lak asyik nak pejam jek..emmm..

Lagi satu..dah naik menyampah tengok badan sendiri kat cermin. Terasa gemuknnya. Peha,punggung dan pinggang..out of cutting. Eeee..kenapa la sampai macam ni. Tak tahu la berat now ni berapa. Rasanya dah cecah 50 kg kot. Makan pun aku dah tak control..huk. OK..kepala sakit and mata nak pejam je ni..bye!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!