Friday, January 27, 2012

..Kerja oh kerja..



Now ni, aku ada kat opis standby for New Student Subject Reg yang di jangka habis kul 7pm. Tadi lak electrik trip..terngendala kejap kerja dalam 1/2 jam. Now semua dah OK..so standby je lah depan PC ni. Nak layan FB malas..so layan novel ni. Bila tahun nak habis baca tah.

Sok kerja lagi 8am - 5pm..lusa pun. Semua pun standby. Kena gak datang opis.Lusa pun kerja lagi.  Dah la sakit kepala ni tak habis2 and bdn ni lemah jek..dapat cuti best gak ni. Tapi memang takleh cuti. Aku rasa..aku nak kena jog ke ..sbb dh lama tak sukan and biasanya..time aku bersukan aku mmg lupa semua benda..bila ya? Emmm..

Ok..chow!
posted from Bloggeroid

2 comments:

MRS. AJ said...

Hi Angah! Sibuk bekerja ke minggu ni? Online registration ke? Usu pulak sibuk dengan anak2 and anak2 saudara. Usu suka bersukan. Seronok dan menyegarkan.

Liza Abd Rahim said...

Sibuk hari kerja takpe..tapi kena standby on weekend ni yg malas..:)

sini selalu hujan ptg..so payah nk bersukan..







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!