Wednesday, January 25, 2012

..Lepak Kejap..

Hallo. I am sleepy..very the very sleepy. Pagi ni awal-awal dah kena ke opis sebab ada New Intake. Tapi still gagal untuk awal. 7.50 am baru sampai. Suppose 7.30am. Sorry ya..commitment ni yang aku tak boleh nak bagi 100% - datang kerja awal2 coz aku ada kids yang nak hantar ke sekolah. And masa aku di paksa jdi koordinator ni pun..benda ni aku dah maklumkan and as a deal - OK, as long as aku boleh masuk kerja at least sharp 8 am. Em..bukan cari alasan tapi aku dah pujuk gak Mr Abe hantarkan anak, dia tak mau sebab dia lagi jauh nak ke Klang. Tak kan nak hantar anak g sekolah kul 6.30 am pulak kan? So..just lucky, hari ni jalan agak lenggang.I'm done with New Intake registration.
Coklat mesti beli kalau keluar g Mall :)

Semalam aku ke Midvalley dari Ipoh. Alhamdulillah, jalan tak jam macam masa aku balik Ipoh. Memang tolak awal pagi coz tak mau la terjebak lagi. Member aku yang bertolak kul 11.30 am terkena gak jam wpun tak teruk macam sabtu but still 4-5 jam gak nak sampai KL. hiks. Since sampai awal, ajak Abe p Midvalley. Tujuan - nak cari Crocs Wegde, nak cari jaket PUMA and nak try Rayban coz nak order online. Takut tak kena lak ngn muka. Pusing punya pusing punya pusing..1 apa pun tak dapat. Mau 3 jam dalam Midvalley..last2 aku beli coklat M&M jek untuk diri sendiri. Ngeeee. Frust gak ni. Kasut Crocs tu memang takde kat Malaysia tapi aku dah cuba Hush Puppies Wedge - lawa and sedapnya. RM319. Abe geleng..emm..letak lah balik. Tak nak aku bayar sendiri kasut sampai RM300. Gilo apa. Hek hek hek. Sama juga dengan Jaket PUMA yang aku nak tu..tak wujud langsung kat Midvalley. So untuk lepaskan stress at least beli something, aku menry lah Kameja kerja from Agenda. Nak amik S memang cun dengan badan tapi singkat sket..nak amik M..hiks, dah macam baju pinjam. So..takyah lah. Lain tahun. Rayban lak, RM1K kot. Hah..gilo lagi sekali. Tapi ada rezeki, Abe suh je order yang online tu, dia bayar kan. Apa lagi..rezeki jangan di tolak kan? So tunggu my 1st Rayban jatuh keriba. 2 minggu pun 2 minggu lah.

Sejukknya bilik ni. Aku dah la macam nak demam..macam sakit kepala..macam lemau badan..isk. Kalau takde event ni, mau aku balik tido..huhuhu..ok chow!



1 comment:

Anonymous said...

Bertuahlah tu. Ada kurang kat sini, ada lebihnya kat situ. ._.

*nuui*







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!