Thursday, January 03, 2013

.. Purple in D' House ..

Yay! kembali bekerja di hadapan PC yang sudah sihat. Alhamdulillah and..roomate pun takde, cuti sampai esok..Isnin baru masuk..so, mari pasang lagu kuat2. Hiks..

Hari ni second day anak2 ke sekolah. Macam biasa, anak2 bangun cepat, ibu yang terkial-kial..makanya 7.35 pagi baru keluar rumah tapi berjaya gak sampai skool before 8am. Semalam balik skool, babah cuba membuat undang2 baru, 'Takleh tengok tv'. Alahai....biar je lah. Lagipun lepas ni, aku amik, kul 6 pm baru sampai rumah..so just let them play and watching tv. Semua kena settle by 7pm. Lepas tu baru rules start mcm tahun2 sebelumnya - NO TV and 9.30 - Go To Sleep. Alah..budak2 lagi kot..sekat mereka..maknanya, sekat tumbesaran. Lagipun Dania ni, kena ajar cara lain sket compare abang. Kalau terus sekat..entah la apa nak jadi kat dia. Tanya skool best..dengan selamba je dia jawab "OK jek". hahhaaa...memang la Dania.

Semalam Mr.Abe suh aku cari van untuk hantar dan amik anak2 skool. Emm..aku cakap - takyah lah. Aku OK je hantar dan amik dia orang. Tak susah pun terutama time balik. Cuma masa pergi tu..kalau aku awal..takde la nak kena redah jem..biasa kalau lambat pun..aku punya hal. Anak2 memang dah awal..ahaks! Aku tengah cuba nak hantar anak2 cepat supaya mereka boleh join kelas hafazan jam 7.10 am kat surau..TAPI nampaknya, aku sendiri yang gagal nak awal..Come On Liza!

Ok, hari ni dah start kerja. Kena lah bekerja. Cita2 aku nak berhenti kerja terbantut sebab ada few plan yang kita orang dah buat yang buatkan aku takleh resign dulu. Sure ke nak resign? Entah lah..hati aku dah tak betah kat ITMS ni.. apapun..insyaAllah, selagi kena kerja..aku akan kerja..hehehe..

Dan pagi ni..kita mulakan kerja dengan selesaikan doket dan email yang tertangguh sebab cuti lama.. :)

Papai!!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!