Friday, January 04, 2013

.. Android Apps - Pixlr Express ..

Hujan oh hujan mengapa engkau turun? Alhamdulillah..hujan tu kan rahmat. Dari semalam dan semalam dan semalam..ketika cuaca baik..hati memujuk2 supaya aku turun keluarkan peluh..go for Jog Liza..Go! Tapi nampaknya ... akal tak berjaya pujuk hati..malas betul lah! Hiks.. apa tah nak jd..ni la hasilnya bila 'akal dan hati tak bersatu'.

Emm..sebenarnya saja nk share new apps yg saudara aku kenalkan. Apps ni boleh donlod kat Play Store for free. Android maa...semua pun free..and mostly enpon android sama je kecuali Note2 yang ada 2 kelebihan yg buat ianya jadi idaman iaitu S Pen dan S Voice. Lain2 tu ...sama je mcm Android phone lama aku. Eh .. nama apps yang aku nak kenal kan ni adalah .. Pixlr Express. Sapa suka buat pic editing secara laju..apps ni antara yg aku suka.











Yeah! Pic2 di atas adalah hasil dari apps ni. Syok guna sampai nak abis bateri enpon aku. Ahaks!

Ok la .. dah maghrib..

Papai! ♥♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!