Wednesday, January 30, 2013

.. Kemho ..



I'm the one yg tak berapa pandai nak 'kemho'. Tak pandai or tak konfiden? Hahha.. surely la tak konfiden nak amik pic sendiri sambil tersengeh2 pastu post kat fb. Tapi sbb gambar ini antara moment yang berharga..aku post kat blog. Ala..blog aku kan..suka hati aku lah kan? Onemore thing, nak kemho guna note ni mcm payah sbb ianya besar..nak meraba jari ke snap button on the skrin pun x sampai..terkial2. Saja je update blog ni sbb tak tau nak cite apa buat masa ni. Pic kat atas tak guna camera360 ya...kuikuikui.

Rasanya kan..lepas balik dari Pulau ni..berat badan mcm dah naik. Ye la..kat kampung sana..'mak and long' masak sedap2. Pastu kak linda bawak makan tempat best2. Walaupun muka aku dh jadi dayang senandung and jadi bahan 'gurauan' ..masa balik..Mr.Abe tegur 'perut' dah naik. Hahahaha..nak tegur isteri hitam..memang dh hitam..so benda paling ketara selain drpd hitam..adalah badan. Aku pun malas nak fikir pasai hitam ni..biarlah..dh memang macam ni...kalau takut hitam..bukan lah pencinta outdoor xtvt kan? Nak g jog je yg malas lagi..masih mencari ruang untuk cover tidur.



Pic ni kak linda snap. SubhanaAllah..sgt cantik view kat air terjun Temburun ni. Ni masa aku tengah leka amik gambar. Gelap tu..sbb cahaya kat belakang aku..wpun dh gelap gelita ni..idak la gelap sampai tak nampak muka dalam pic ni. And lucky..2 minggu ni aku lepak luar opis..so boleh la sembunyi jap dari orang. Mana tau sejuk aircond kat kolej IT tu boleh bagi aku cerah sket...kan? Hahhahahahampeh.com. Dan juga..makan adalah di tanggung sampai next week...itu petandanya..jeng jeng jeng..selamat maju kan badan ke depan..

Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!