Tuesday, January 15, 2013

.. IKEA on the go ..

Hadoii! Penatnyaa..just came back from IKeA with friends. Beli barang2 untuk Majlis Penutup KBS 2012 Jumaat ni. Yay! Tak sabar nak lompat katak untuk serah jawatan. Terima kasih la pada yg vote aku jadi SU..'sangat ngam' lah team ni. 'TERBAEK' lah sgt!!



Pergi bertiga. One of them bukan team KBS..kami minta tolong dia sebab dia adalah pemegang saham terbesar IKEA..hahha. Sapalah dia tu kan? Cee teka. And one of KBS team tak ikut..ke tak hajak? Bz katanyaa.. okek..kita org jek tak bz. Hahahha..wat lawak jek..kang ada lah penyampai. Dia tak ikut sebab dia incharge benda lain..



Mula2 elok lah berposing 2 ketul ni. Tapi lepas dh berjam2..hamek! Nak beli apapun dah tak tau. Mau 2-3 kali pusing tempat yang sama. Patut aku ON sports tracker ..tengok bape KM dah jalan and bape banyak Cal dah kehabisan.



Ni lunch kita orang. Makan benda mcm ni for lunch..pastu kena lak jalan..kena lak angkat barang..mengigil gak aku di buatnya.Aku nak nasi.. Now ni pun dok gigil lagi. Hahahha..penat lor. Sib baik bukan aku yg drive. Thanks gak cik Anne sudi drivekan.

Okek..balik time. Esok sampai next week dah start bz dgn new intake and registration.


Papai! ♥



1 comment:

Anonymous said...

Haha. :) Memandu itu menyamankan. Tapi kalau saban minggu memandu, ia bertukar kepada 'bosan dan memenatkan'. :)

*nuui*







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!