Thursday, January 17, 2013

.. Lemaunya ..

Salam maghrib...berbaringan di atas katil. Azan belum berkumandang. Penat zahir dan batin..lelah jiwa raga.. maka fizikal turut terasa bebannya dan selera makan turut terganggu sama. Adakah akan memberi implikasi kepada berat badan? Yes.. of course..


Saja update blog ni.. ikut hati malas..tapi blog ni kan hati aku. Tak menaip di sini..terasa tak cukup sesuatu. Ni jadual kerja bulan 1 dan 2. Menyampah nak tengok terutama bila kena kerja hujung minggu. 1 benda je yg buat aku OK ngn kerja yg masih lom sebati ngn jiwa aku ni..iaitu 'team' ni best. Dari rakan setugas sampai lah ke technician. Banyak knowledge aku belajar terutama on teknikal. Dan alhamdulillah..masa kerja luar mcm ni..rezeki makan sgt murah.

Jangan ikut hati sangat kan? Aku tahu..dah jadi adat manusia.. kalau suka or sayang.. benda yg kita suka tu..kita akan ingat sentiasa..amik pedulik dan jaga elok2. Sibuk bukan alasan utk melupakan kerana sedetik saat pun..ingatan tu suatu yang sangat indah..jadi kalau dah macam2 alasan..mungkin itu dah tahap menyampah. Adat manusia gak .. kalau dah tak suka.. seribu satu alasan akan di cipta supaya dapat elak dari benda yang kita tak suka.




Apapun .. bersinarlah bak sebutir berlian. Sukar di perolehi, punyai nilai yang tinggi serta keras teguh tak mudah di roboh.

Dan esok.. hari terakhir aku jadi SU KBS.. HIP HIP HORRAY!! Lepas tu..T.A.M.A.T ..

Papai! ♥
posted from Bloggeroid



No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!