Wednesday, February 06, 2013

.. Nikmatnya peluh ..

Wehuuu! Dah lama tak rasa menetesnya peluh sehebat ini. Lari 5 km pun tak senikmat peluh workout hari ni. Jantung pun berdegup laju...cuma berharap..esok lutut tak KO.



Apa yang aku dah buat sampai peluh nikmatnya mcm ni? Hari ini, bertemankan vomero5 dan stockin baru yang di rekemenkan oleh Masyu, aku gigih naik turun tangga quarters. Mula2 gigih berlari..lps tu terfikir..eh, naik gunung tak yah lari lah! Slow kadang2 laju..kadang perlahan..Hahha...punya gian nk panjat gunung, aku pilih utk panjat tangga.

Today workout :

8 tingkat naik turun
1 level = 20 anak tangga.
8 level = 160 ank tangga
160 x 7 round = 1120
1120 naik and turun = 2240 ank tangga.

Streching for 10 minit dlm umah.

Kalah naik batu caves ni. Syiok sangat.



Stockin dry-fit dari Nike. Kawan kata best. Yes, aku suka kalau bertukar cerita pasai sports ni. Sharing what is the best and apa yang tak. Tak salahkan share? So kita tahu apa yang perlu atau worth it to buy. Yang penting niat kita share tu dan jangan pk - taknak lah org lain lagi ada benda lagi bagus dr kita. Tapi tu lah kan..apa ada dlm hati..hanya Allah yang tahu. Setakat ni, aku love to share kalau ada orang bertanya..tp jangan la pulak fikir aku riak atau nak rasa aku nak tunjuk aku lebih tahu dr orang lain. Open minded okek.

Sedang aku sibuk sihatkan badan..Mr.Abe hantar Sms kata balik lambat, meeting tak habis lagi. Aku cuba pujuk dia exercise...susahnya ya Rabbi. Nnt dia sambung study..lagi lah ke laut..emm..Za doakan yang terbaik je lah utk kesihatan, kesejehteraan dan rezeki abang. Amin

Semalam aku just lari kat stadium for 4km lebih kurang 20 minits. Awal2 dh perkena bukit DSs dr umah..haha..terkejut lutut. Tapi seronok tgk geng abang2 lari semlm..Mmg sgt memberi motivasi..dah nama pun lelaki..stamina sure tebaboo.. salute!

Ok..nak mandi..

Papai! ♥



posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!