Wednesday, February 13, 2013

.. Lawatan tapak day ..

Hari Rabu, 13hb.. berbaring2 atas katil. Sepatutnya turun training netball, tapi cancel. Mr.Abe dah g jogging coz 16hb ni dia football tournament. Ada game baru nak exercise ye Encik Abang. Aku lak malas gila nak lari..so..apa lagi..layan katil lah. Tak tido pun..just baring2..syok wey!!



Hari ni aku dan Mr.Abe cuti. Saja sambung cuti. Pagi2 dah ke bank..settle a few things regarding ASB termasuk buka akaun ASB utk anak2. Alhamdulillah..setakat ni..mereka 2 dh ada beberapa akaun simpanan termasuk SSPN..semua ni kerja babah dia orang.. ibu? Heee..ok kan jek.

Lepas settle ASB...terus ke Hong Leong PJ.



Yay! Alhamdulillah..this BHY is 100% Mine. No longer belongs to Bank. Tadi Mr.Abe buat fullsettlement kereta aku ni. Makacih. Kereta ni ada lagi 2 tahun kalau nak teruskan hutang. So..settlekan payment..and duit bulan2 yg aku bayar kereta..kita wat pelaburan lain. Aku ikut jek apa yg Mr.Abe rancang. InsyaAllah..semoga Allah mempermudahkan rezeki kami.

Balik dari PJ..singgah hospital Serdang, lawat Mader Kenet masuk sepital. Dah seminggu..baru tadi ada kesempatan. Alhamdulillah..tadi Mader dah boleh keluar and nampak dia sihat.

Lepas Zohor and lunch..terus ke Tabung Haji (TH) Putrajaya. Kemaskini buku and niat nak buku akaun for DH ...tapi ramainya ya Rabbi. Jadi kemaskini buku jek..and terus ke Abim amik anak2. InsyaAllah akan di usahakan juga buku akaun Tabung Haji for them.

Agak happy..total TH aku dah melepasi Mr.Abe so dgn seronoknya aku ckp 'yay..Duit za lg byk dr abang..za dh boleh tinggalkan abang...' hehee. Sebab sebelum ni..aku ingat tak dpt nak atasi amount dia. Tapi takut nanti kena tinggal..mana lah tau TH panggil dia dulu sbb akaun dia dh OK..so aku pejam mata je bulan2 sumbat byk2 dlm akaun. Bonus pun aku campak certain amount dlm tu. Alhamdulillah.. aku tak rugi apa2 pun menabung setakat ni.

Hanya berdoa ..semoga Allah tetapkan rezeki ini...namun, apa yang akan jadi masa depan2..esok lusa...kita tak tahu kan? Nauzubillah...

Ok..papai! ♥♥



posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!