Saturday, February 16, 2013

.. Apa nak jadi ..

Dush! Dah 3 hari kepala ni sakit sangat and semalam siap terdemam. Asal la entah. Setakat ni masih bertahan tak amik ponstan. Mungkin kena cari ruang untuk tidur lena dalam beberapa jam tanpa gangguan.


Gambar and kata2 ni aku snap dari buku Prof Muhaya 'Bahagia dan membahagiakan'. Mungkin tak sesenang kata2 lah kan? Tapi pada aku..cukup untuk reset minda sendiri. Cuba berkawan dengan semua orang tanpa mahu fikir dan peduli apa bakal org kata dan tak mahu amik tahu jika ada masih yang tak puas hati dengan aku dan juga tak mahu amik kisah dengan hal orang lain.

Sibuk memikirkan diri sendiri...apa nk jadi..apa bakal jadi..jadi ke apa yg aku nak jadi atau terus jadi manusia jadi-jadian..penuh dengan angan2...hiks! Apa arah tuju hidup aku ni. Pak mentua dh suh sambung study..mak sendiri suh timang anak lagi..hadoi!!


Aku nak jadi staff TNB..hahhaa. wat lawak jek. Sekadar gambar hiasan. Ikut akal yang waras..aku sebenarnya nak jadi surirumah. Kenapa? Aku rasa...surirumah adalah jalan terbaik untuk 1 perubahan dlm fasa kehidupan. Mengabdikan diri kpd suami dan anak2...byk sgt faedahnya. Malas mcm mana pun..kalau dah dok rumah..sure buat kerja umah..masak.. kalau tak perfect pun..at least something...kan ada habuan dariNya. Tapi nampaknya..Dia masih tak buka jalan aku ke arah cita2 yg satu ni..


Ok la..tido jom! Papai ♥♥


posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!