Sunday, February 10, 2013

.. Lesen B2, D ..

Hello! Hari ini, semalam, esok dan lusa ada hari curi sempena tahun baru cina. Tahun ni adalah tahun ular..ayok! Takutt. Hiks.

Cuti ni aku lepak Ipoh jek. Semalam sempat balik ke Serdang, Kedah - umah transit mentua sebab ada kenduri kawin. Alhamdulillah ..tahun ni tak kena jammed mcm last year..8 jam dalam kenangan. Kereta OK..just jadi slow sbb biasalah, yanh drive lane kanan tak mau ke tepi walaupun slow.



Petang ni...selepas hampir 15 tahun aku tak bawak motor ...tadi, dengan perasaan Yay!.. aku berjaya balik motor. Bertemankan Mr. Abe kat belakang..berjaya lah aku menggerakkan motor ni pusing kampung. Abe kata 'gear tak sehsuai'. Ala..ni kan ulangkaji..nanti okek la. Tapi bila tu..entah lah bila. Ala..aku kan dah lesen - B2, D tau. Hahhaha.

Zaman motor aku ni, adalah lepas SPM sampai aku habis belajar. Lepas tu dah stop bawak motor. Abah pun tak galakkan aku bawa motor..almaklumlah, anak perempuan sorang. Masa belajar, bawak motor kawan g tapau makanan jek..g kelas aku naik basikal. Kelass kan naik beskal..kuikuikui.

Okla..papai! ♥♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!