Wednesday, February 20, 2013

.. Happy time ..

Cak! Wat apa per? Aku tengah baring2 tunggu mesin baju berbunyi tet tet tet and masa untuk sidai baju..ahaks! Saja boring2 ni...jom update blog.



Hari ni masuk hari ke 3 training netball kat HQ ngn kazie and Ida. Walaupun masa balik terpaksa tempuh jammed and sampai rumah jam 8.30 mlm..kita org gigih jugak turun. Netball kot..benda yg aku sangat2 suka. Dah lama gila tak main netball and sementera ada training ni..tak yah la aku bersusah payah g berlari semata-mata nak berpeluh.

Seronok! Yap..my happy time. Walaupun tahu aku bakal2 pemain simpanan...still, i love netball very the very much! Oh My English! Hahhaa..aku tak g training English for Executive hari ni..bukan sebab dah pandai..tapi aku malas nak rushing dr kelas pastu nak siap2 ke HQ. Nanti kalau di panggil untuk next group..kena lah g.

Esok dan lusa dh last training..lepas Open Game on 23rd - 24th Feb nanti..back to normal life..lari utk berpeluh sebab dah takde training. Actually ada lagi 1 game on 3rd March, tapi aku tak dapat main sebab itu date sukan ABIM. 24th ni Mr.Abe fly. Outstation lah..apo laie. Maka terpaksalah aku usung anak2 masa game nanti. Kalau anak2 tak skool..dah lama aku ikut Mr.Abe.

Ok la..nantuk la pulak. Papai! ♥


posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!