Tuesday, October 02, 2012

.. Pejam ..


Terkedip kedip mata ini ..terpejam sesaat, terjaga kembali sejak 9.30 tadi. Nantukk!! tapi tak 9.30 nak tido dah. Macam terasa penat. Nampaknya, aku masih menipu diri sendiri..berpura2 seronok dengan kerja yang aku tak pernah suka ni. Argghh!! Tapi pilihan yang aku ada? Bosan lah! Nak buat apa ni? Emmm... 



takde kena mengena dgn post...

Petang tadi, turun training netball untuk next game. Aku sebenarnya dah naik keliru nak main..byk sangat teknik yang aku tak tahu nak ikut yang mana. Kali terakhir masa main untuk Networking Games, aku di ajar 'stay and amik bola lop', but now dah rasa kelam kabut lak. Teruknya aku rasa.

Sakit tapak kaki..sakit tumit. Ni gara-gara jog guna training shoe minggu lepas. Kasut tu memang untuk training indoor or simen. Running shoes aku dalam Lancer yang di bawa Abe ke tempat kerja. Dushh...sengalnya rasa.

Okek..terpejam lagii mata ini....chow!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!