Saturday, October 20, 2012

.. My Saturday ..

Hallo..melapor diri nun jauh di selatan...famili time!

Ni race kits BSN Putrajaya Nite Run yang akan di run kan malam ni. TAPI ...emmm..apakan daya, kuasa suami lagi besar dr isteri...TIBA2 En Abe kata, dia outstation. Dengan automatik, tersedih la kejap sbb aku ada run..dh bg tau dia lama dah. Since dia nk outstation dan takde sapa nak jaga anak utk Run..maka..di sini lah aku, membontoti dia.


Kalau dh sampai sini..memang wajib singgah sini makan sikap goreng. Tengah lapo..mmg sangat heaven lah memakan sampai tinggal tulang. Nasi pun 2 pinggan. Bukan lah sedap sgt..tp style ni payah nak dapat kat tempat lain..kan?


Alhamdulillah..cuaca ok hari ni kat sini. Hujan ada la jugak sket2.. Semoga kat putrajaya pun cuaca ok semasa untuk kwn2 have fun running.Dania dok pujuk aku nak mandi kolam...mcm2 lah idea dia..kul 6 baru betul2 tak hujan..so aku bawak la turun....

Emm..aku seikhlas hati..nak minta kasih sayang, sesiapa yang baca blog aku termasuk kawan2 terdekat kalau ada...pls..tolong..jgn fikir bukan2 dgn setiap benda yg aku tulis...it just benda yg aku luah utk ingatan aku sendiri..aku takde niat nk cari pasal ngn orang or nak jd drama queen or what so ever..pls eh.Kalau ada terasa apa2..boleh direct je ngn aku...aku ni open..cuma kena lah open juga..

Isk..kang merapu meraban lak..ok papai!!!

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!