Tuesday, October 16, 2012

.. My BLURY day ..


posted from Bloggeroid

Selepas puas tdo selama berbelas-belas jam dari mlm Ahad hingga ke petang Isnin semalam, hari ni aku datang kerja dengan penuh selebet dan BLUR. Kul 10 ada meeting yang aku sendiri dah terlupa..dalam dok nak prepare, datang Puan dgn Dr.Azri nak explain task utk aku yang aku rasa out of JD..makin weng kepala aku. Masa Dr. Azri dok xplain, bla bla bla..aku entah kemana-mana melayang. Apa menda ni? nak kena buat apa ni? Ohooiiii...maka, tak de sepatah soalan pun keluar dari mulut aku dan tiba-tiba -OK DAH. Masuk meeting...kebluran makin terserlah bila ada soalan yang aku lost nk jawab..dush!! 

Aku sangat Weng dan Blur now ni..rasa mcm jetlag pun ada. Mungkin terlebih tido atau penat dgn game pun ada. Tak penat pun game tu ..mungkin penat travel. Dah la aku tido semalam, sekali masuk tido pun awal..makin pening la kepala. Masih melawan sakit pinggang dari semalam..cuma hari ni getting better..memang la Out Of Mood. 

Saya adalah trying so hard utk flush everything yang tak relevan dlm kepala ni. Dan aku agak nak marah dengan user yang terlupa nak buat kerja hakiki..lepas tu sesedap rasa minta aku ubah setting supaya dia boleh buat kerja dia balik..lepas tu hantar email lagi tny step kerja yang sepatutnya dia sendiri tahu..aishh! itu bukan kerja aku lah..aku just teknikal support! Buat masa ni..aku wat bodoh dulu...aku pun tak leh nak berfikir...

"Memerlukan dan di perlukan itu adalah kawan..bukan hanya di perlukan itu kawan."


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!