Friday, October 12, 2012

.. Kenapa Dik ? ..

Dalam aku dok melawan kesakitan, dengan tak tahu posisi nak duduk macam mana..anda dah berapa kali ulang alik kuar bilik nak longgarkan pinggang - bangun duduk..bangun duduk. Duduk tersandar mcm orang takde pinggang..tiba2 datang la pulak kakak cleaner nak vacum bilik. Alahaiiii..baru dpt posisi best and santai...dah terkial-kial bangun. Kakak tu pun vacum dan aku lepak luar bilik opis sambil wat streching. Vacum done..kakak tu pun keluar..dia pandang muka aku  lalu keluar soalan : "kenapa dik? nampak tak sihat jek?" ...huhuu...alamak! perasan rupanya aku dah macam ayam berak kapur dengan muka kerut merut menahan sakit. "Emm..takde apa kak..sakit pinggang." ..terus aku masuk and duduk semula.


Semalam dan hari ni, belakang bertampalkan koyok dan hidup berbekalkan paint killer. Sehari dua kali TAPI arini lupa nak amik and tak bawak. OKek..mahu pulang. Packing pun belum lagi ni..Doakan saya cepat baik ya... 

Papai!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!