Wednesday, October 31, 2012

.. Konvo oh Konvo ..



Adehh...tertidur lak petang2 ni. Penat lah badan. Kaki apatah lah lagi. Dah la kaki kiri ni asyik kebas and nak cramp jek. Apa hal lah pulak. Kena lak musim hujan ni, sejuk sokmo..lagi la risau dgn kaki ni..

Kenapa penat sgt? Aku rasa since hampir 2 bulan tak abis2 ngn event student. Dengan tak sepenuh jiwa, memang kerja2 ni semua memenatkan. Now ni, pagi2 dah kena ke galeri settlekan amik jubah..lps tu terus ke dewan untuk konvo pulak. Nampak tahun ni agak kelam kabut sket set up lambat. Biasa 2 minggu berkampung..tahun ni, 4 days before konvo. Kul 4 petang, aku kena ke galeri semula jenguk and settlekan event ambil jubah. Mungkin sbb peningkatan usia ..terasa penatnya alahai.

Aku suka tgk gelagat orang sambil bekerja. Tadi masa rehersal konvo..ada la drama sebabak. Alahai..kehidupan. Pesan aku pada diri sendiri..tak perlu lah sibuk nak judge org lain..cuba letak diri sendiri dlm setiap situasi yang berlaku..mampu kah kita jd sehabis baik atau lebih baik dr apa yg kita lihat? Masing2 ada tanggungjwb dan masing2 ada cara hidup sendiri..kan? Kadang2 rasa mampu utk jadi lebih baik belum tentu kita yg terbaik selagi kita sendiri tak tempuh pengalaman itu.

Dan..aku lapar. Tapi lately tak lalu nak makan nasi terutama malam2. Emm..dan dah lama juga tak bersukan. Takpe lah..korbankan lah apa yg kita suka kalau apa yg kita suka tu buat keadaan huru hara.

Hujan lagi....sejuk deh! Papai!!

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!