Wednesday, October 10, 2012

.. Aku Rindu kamu BLOG ..


Rindu sama kamu BLOG. Harini rehat sekejap dari kerja2 event sebelum sambung semula dengan event Konvo 2013. (ni aku taip pagi tadi..now baru leh sambung balik).

Angin aku agak up sket arini..ada benda yg buat mood aku swing. Emm...apa la aku ni kan? Tak mahu belajar dr kesilapan. Hai la Liza..apa lah nk jadi ni. Tadi aku balik time lunch..apa lagi? Tidur laaa..kalau dah sampai bab cari katil waktu lunch, something wrong somewhere lah itu maknanya. Bangun kul 1.45, makan butterscoth cicah nescafe Gold. Alhamdulillah. Lagipun, rasa pinggang ke bawah dah naik bagai di pam2..dah tak selesa...so back to my style, lunch time, balik rehat ..makan ringan2 je.Lagipun Mr. Abe dah tegur 'Kenapa pakai suar ketat?' ..ngehhhh..bukan suar ni yang bersalah..badan ni la yg naik sudah. Kalau beli M kang..jenuh pulak nak jerut pinggang. Aku pun tak tau nak cite apa ni. Di hati aku ada sedikit terkilan. Bila org kata Rahsia..InsyaAllah,aku simpan as Rahsia..tapi kenapa bila aku kata Rahsia..rahsia tu tak pernah nak jd rahsia. Takpe la kan..salah diri aku jugak..terlalu terbuka membuka kalam and terlalu mudah selesa dengan orang. Emmm..tak selesa lah! 

Untuk elak aku merepek meraban dan meroyan...jom layan ni :

Semalam Ustaz Don datang ke Uniten, tapi di sebabkan tugas, tak dapat lah nak g mengadap beliau. Ni pun curi2 masa tengok..byk gak part tertinggal ..layan gelak dengan member je kat belakang lab. Belasah je pasang kuat2. 
Ini lah pemandangan yang aku hadap selama seminggu lebih. Nice scenery and suka lak dok situ. Cuma tak tahan sejuk saja. 
Orang kata, kalau dah suka...apapun boleh jadi kan? Tengok lah ni..hahahha. Sebab semalam hujan, kita orang training kat sini. Mula2 buat kelas dulu..belajar teknik, lepas tu, wat passing. 
Lepas training, ada gak yang buat aktiviti ni - main ceper. Danish la bawak ceper. Pecah gelak dia orang main benda ni. Nostalgia kan? 
Tauhu bakar..salah satu peberet aku. 
Semalam, RTM tayang semula HMI Siti Nurhaliza tahun 1998. Apalagi, mengadaplah. Comel sgt dia masa ni. Sambil layan tv..sambil berFB dgn kwn2 yang aku kenal sebab CT ni.

Ada orang kata, aku ni mcm tuan puteri..macam diva bila time bersembang, aku suka sangat ckp, 'Tak tahu, abe yang buat' and aku pun selalu sgt cerita pasai suami kot. Susah juga bila orang salah tafsir ni kan? Dan aku lak..bila bercerita..sangat bersemangat, tak terpk nak riak ke apa..just nak share something good. Memang aku selalu cerita yang baik2 pasal suami aku dan aku tahu, semua tu menampakkan aku sebagai ISTERI YANG TAKDE APA2..eemm..takpe lah. Diva ke..Puteri ku, aku kena terima lah kan. Sapa suh celupar sangat mulut bercerita.Aku pun ngaku..aku ni bukan siapa2 and isteri yang biasa2 saja...kesian Mr.Abe dapat isteri macam aku kan? 

Bila aku dah mula berdiam diri and OK kan apa saja yang jadi..maknanya..aku dah tak amik pusing lagi apa yang terjadi pada aku, kau dan mereka....

Bila nak cuti ni...............BORING lah!!


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!