Wednesday, October 17, 2012

.. Mencari Cinta ..



Suka lah..minat lah..ikhlas lah. Jatuh lah CINTA!! Dah setahun bersama..namun sukar betul untuk happy bersama..saban hari memujuk diri sendiri..tapi masih tak sepenuh hati.. Emm..apa lah nak jadi. Macam ni lah aku..once dh suka or sayang..susah nak lepaskan..tapi kalau dah tak suka...parah beb! Namun kalau aku suka pun..tp apa yang aku suka tu menyusahkan kan aku, lambat laun akan ku tinggalkan jugak! Dan sejak meningkat usia..aku cuba positif..pujuk hati utk jatuh cinta...emm..apa yg aku nak cakap ni adalah hal KERJA ... Hikss..

Ohooiii...come on Liza..ikhlass lah seikhlas rasa..semoga at least ada sedikit pahala coz berkerja keranaNya. Hari ini seharian duduk dlm bilik meeting bersama partner dan bos buat documentation work flow and esok..sambung lagi. So far, mcm best lak dok wat kerja mcm tu..ada input..ada output dan lupakan dunia luar.

Sabtu ni ada BSN Putrajaya Nite Run. Register dengan dengan sorang kawan sbb saja nak try lari malam, ingat takde kawan lain join...rupanya yang lain pun join..emmm... Takpe lah..dah biasa mcm ni..sedar kan je lah diri..kawan lom tentu geng! Dan setiap petang adalah hujan..apalah harapan nak fitkan badan..kalau Sabtu ni hujan lebat tak henti2..bagus gak! Tak yah lari..tiba2 aku jadi malas nk bersosial. Gerak hati kadang2 menyatakan..aku tak di perlukan..tapi di perlukan hanya jika perlu.. Better aku buat hal sendiri..ye dok?

Kadang2 aku tersenyum sendiri bila teringat kisah lama...duluuu..aku di jadikan org tengah utk beritahu kwn2, jika sorang member tu join..benda yg di rancang tu akan cancel...tapi now ni..benda tu mcm dh kena kat batang hidung aku sendiri..hahhaahahaha..sungguh Hukum Karma..takpe lah..terus lah judge aku dgn kesilapan lalu..aku pasrah. Sebab aku tahu hukum alam..masing2 ada habuan.

Okek..chow! Papaiii...

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!