Tuesday, October 18, 2011

..Kerja GILA no 3..

Kenangan Bali 2010 with akak2 dan adik chayank. :)

Menaip secara laju dan cepat sebelum apa yang terbuku dalam hati tak terbang pergi. Aishhhh! Aku mendapat seruan untuk Kerja GILA no 3..apa tu kerja GILA? Hee..Ianya adalah TERBANG ke Indonesia ikut suka dan bila-bila masa saja bila di seru. Kerja Gila Pertama, aku dan kakak2 chayank aku terbang ke Bali dan planning tak sampai seminggu. Kerja Gila Kedua..terbang ke Surabaya..itu pun aku nyaris tak dapat pergi dan kali ini, aku di seru lagi untuk Kerja Gila Ke Tiga - Ke Padang, Indonesia. Huaaaa..kali ni, dengan berat hati..berat jari, terpaksa mereply 'Sorry ..azza tak dapat join kali ni'. Why? Serunya hari Sabtu baru-baru ni dan nak perginya 20hb ni..maknanya..LUSA. Haiyoooo..mana sempat nak fikir apa-apa. Tapi sempat di beritahu, harga tiket adalah RM140 saja menaiki AirAsia. Huaa..nak ikut. Pujuk Abe pun tak lepas sebab :
1. Cuti Tahunan aku just tinggal 13.5 hari saja lagi dan aku kena simpan sekurang2nya 10 hari untuk 'urusan' aku dan famili sendiri.
2. Duit ..duit..duit pun kena simpan sebab 'urusan' itu jugak. Lagipun aku tak join korban tahun ni dan cakap kat mak - 'nak pakai duit'..tak kan tiba2 nak terbang pulak kan? Sungguh tak sehsuai.
3. Mana sempat nak apply cuti ke luar negara. Heee..memang gila lah ni kalau aku sempat join.

Maka dengan ini..to akak-akak chayank yang g jenjalan tu...selamat bermain di Padang ya..heheeh. Nanti bulan Disember, kalau ada agenda lagi...jangan lupa seru Azza tau. Itu pun kalau cuti Azza ada lagi lah..kuikuikui..

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!