Wednesday, October 12, 2011

..Broken..

Apa yang broken? Hati? Tidak! Kasut Reebook aku yang di pakai sejak 2003 telah tamat riwayatnya petang tadi di gelanggan netty. Tapak kasut tercabut ketika aku sedang asyik masyuk bercinta dengan bola..terpaksa keluar dari padang - sungguh tak puas berpeluh tadi. Dah ajal kan? Kasut tu Abe belikan masa kita orang bercuti berdua kat Penang lepas aku bersalinkan Danish. Dah 8 tahun kot? Gila lama and tapak kasut tu pun dah haus dan dahaga. Kasut tu best..sebab sangat2 ringan. Tak sangka abis la riwayat dia. Kasut Adidas aku dok ikut Abe gi kerja hari-hari...boleh? Hahahaha..

Oh! Sungguh comel dan meriah.. ;)

Badan aku tak OK ni. Dari pagi aku dah weng. Tekak perit, mata pedih dan kepala weng. Mencari2 panadol pagi tadi..last2 beli je kat admin. Masa sorang2 jaga galeri, memang dah nak letak kepala jek. Serius badan restless gila. Kepala dah Weng. Gigih melawan supaya tak ikut perasaan..kalau tak, abis la kerja2 semua. Demam Konvo! Dah la dalam galeri tu sejuk amat, dapat call suh hantar dan amik lappy ke DSS..omang aiii..panas gila! Makin tak stabil la badan ni. Petang tadi mengagahkan diri bermain netball. Nak berpeluh supaya leh lawan demam. Lari 5 round pun tak peluh2. Aishhh..

Baru lepas telan lagi sebiji panadol. Ikut hati, nak je amik MC ni..TAPI..tak baik kan? Kesian kawan2 lain yang sedang bekerja keras dengan tugasan. Semoga aku bertahan. Leh melompat2 lagi tadi..kira sihat laa tu.. kan? Hek hek hek..Cepat lah minggu depan.

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!