Sunday, October 09, 2011

..Hari Ini Hari Ahad..

Hallu. Hari ini hari ahad. Hari untuk rehat? Atau hari untuk melalat dan mengulat? Pagi tadi, lepas bersarapan ayam serai kegemaran ni Tropic Coner, foodcourt UNITEN, terus ke Midvalley. Abe nak settle beberapa perkara TAPI nampaknya macam tak settle lagi. Benda yang di cari takde dan benda yang ada, kena berbaris panjang pula..so, consider as tak ada..nanti2 kita cuba lagi sampai ada..

Semua kami cuba..dari hujung sana..sampai hujung sini termasuk yang belah sana ;)

Buat apa eh kat Midvalley and the Gardens? Midvalley + Garden adalah sangat besar untuk di terokai. Tak penah lagi setakat ni, gi sana, pusing2 masuk semua kedai ikut suka. Biasanya, g sana pun sebab ada sebab..kalau saja-saja, memang la tak hadap sangat. Terus tuju ke kedai-kedai yang dah di list dan last sekali, masuk Jusco. Jadi GILA sikit hari ni bila kita orang cuba semua trial food yang ada kat situ. Hahaha..kira kenyang try makanan and minuman je lah. Tak pernah lak buat perangai mcm ni..TAPI sebab ada sebab untuk try semua makanan segera tu..kena pilih yang sesuai dan sedap untuk tujuan tertentu.

Close your eyes, make a wish.. amin.. ;b
Sebelum ke Midvalley, singgah kejap ke Samsung and menry Samsung Tab 2. RM1899 tak masuk external keyboard tu. Aishh..KALAU lah dapat, beshynya. Kawal nafsu..nanti lesu. Memang betul lah, Samsung Tab 2 or 10.1 ni kalah dengan Ipad dari segi kelancaran touch screenya. Kalau Ipad, bayang2 jari je dah le berfungsi, Samsung Tab ni tak selancar itu. USB 2.0 pun kena ada dongle lain untuk connect to the device, bukan just cucuk macam USB lappy or PC. External keyboard tu RM300+ coz rechargerable compare yang RM289. Aku rasa Ipad lagi besar dari Samsung Tab 10.1 ni walaupun sebenarnya Samsung ni lagi besar. Kenapa eh? Apapun..tolak campur darab bahagi..benda ni bukan keperluan TAPI kalau ada nak kasi, aku tadah KLCC menerima sesenang hati.

Sapa kata tak minum susu tulang tak kuat? Tulang aku masih dalam tahap OK..yay!
Sempat juga buat ujian kepadatan tulang secara percuma yg di anjurkan oleh Anlene. Isi borang dan berbaris. Tak ramai pun. And result tulang aku aadalah BAIK walaupun aku bukan jenis minum susu..sama ngn Abe. Hahha..apa da..baik tak minum susu KALAU sama jek ngn Za. Kuikuikui. Aku suh Danish snap gambar..biasalah kan, Blogger ni, memang nak bergambar je. Tapi tengok hasilnya. Aishh..tak pandai langsung..

Snap gambar aku tengok duduk mcm ni? Motif? Duduk tepi susu?
Pastu dia snap kaki aku jek..Motif? Ibu tgh cuci kaki?? ;b
Yang ini agak OK..tapi still tak mengambar kan suasana..
Last sekali aku tunjuk pic yang aku snap. Ajar dia tujuan amik gambar dan apa yang perlu di ambil. Dia cakap 'oooo..baru tahu'..hahaha..boleh?
Kul 2.30 pm cabut keluar balik umah. Balik Abe bakar Pizza and masak sup cendawan for lunch. Kenapa tak makan luar jek? Sebab tak tau nak makan apa..ngeee...

Bahan uji kaji.. sedap kita beli lagi and tak sedap..kita tolak tepi. Yang penting kenyang dan senang di bawa ke sana ke mari..
Okek..abis cite untuk hari siang ni..Go!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!