Sunday, December 23, 2012

.. My lovely Saturday ..

Hello Saturday! Eh..dah nak masuk Sunday pong. Hari yg indah..menghabiskan cuti berdua dgn Mr. Abe sblm mengambil balik anak2 pulang ke rumah.


Baru selesai tonton The Hobbit (3D). Sebagai pencinta L.O.T.R...wajib lah tgk cite ni. Walaupun tak 100% sihat..gagah juga lah mengadap selama 3 jam..and wow!!! Best sangat. Tak kisahlah tak logik ke apa..nama pun cite dongeng dari novel..kan? Aku memang suka cite2 mcm ni and kali ni..selepas Aragorn sbg pujaan hati dlm LOTR..KILI adalah pakwe baru aku...hak hak hak. Alah..yang dlm gambar seperti di atas. 1st time nmpk dia kat pintu rumah Baggin (suka hati aku bg nama mcm Smugels bagi..hahaha)..terus sebut 'handsome!'. Ok..mlm ni nak mimpi KILI. ;) Kalau LOTR aku boleh ulang entah berapa puluh kali dan ada byk koleksi CD..The Hobbit pastu tak akan di lepaskan juga..


Siang tadi..lepas lunch and servis Lancer..kita org g Mines..layan BigBadWolf. Sebab kepala aku weng.. tak banyak buku aku beli untuk diri sendiri..tak larat lah. Mr.Abe la yv macam biasa memulun beli and lepas ni..pasti lah buku2 tu jadi tatapan dia..terpingir lah aku. Ngee. Lepas tu..jalan2 dlm Mines...ada Barbie 'hidup' sedang buat photo sessi ngn kanak2...cantiknyaaaa Barbie tu. Nak gak bergambar....tapi tak de anak lak...waduhh..jatuh cinta ngn Barbie ..


Tadi gak aku sambar baju baru untuk Note 2 dan tukar skrin protector. Sebab? Saja suka2...heee. Aku rasa...ramai gila pakai Note 2 ni. Tak kira laki ke ponpuan. Setakat ni, aku puas hati dgn ini tepon. Baju enpon sblm hitam ni adalah pink..so kali ni amik hitam..wpun hati nak pink gak. Em..nice gak hitam ni kan?


Semalam...tiba2 cite pasai semalam lak. Apakah? Saja je...haa..semalam, aku telah tidak berjaya menahan nafsu melihat kasut ini from Clarks. Erkk...Clarks? Kasut Bata Eropah..istilah dari Mr.Abe utk Clarks..sbb kat Europe...kasut jenama ni murah gila. Ni 2nd Clarks aku..yg 1st dah bagi orang pun. Apapun...aku sangat suka dan puas hati dengan kasut ni..lawanya! Biasa aku lebih suka wedges from Hush Puppies..tp now dah susah nak dpt design wedges. So..unstructured Claudia ni sgt Ok..

Emm.. ok la. Dah 12.06 pagi..sudah Ahad. Masa untuk tidur dan semoga cuti seminggu yang panjang ni aku peroleh kembali kesihatan yang sempurna termasuk..hilang ingatan utk semua benda2 tak best 2012..amin.

Papai!!! ♥♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!