Tuesday, December 18, 2012

.. Mata oh Mata ..

Mata yang di tenyeh dengan liquid eyerliner SimplySiti.
posted from Bloggeroid

Okek..gambar hanya gambar hiasan. Apapun, post memang berkaitan dengan mata. Kenapa dengan mata? Mata dah layu..nantuknya alahai. Tapi dah banyak sangat tidur kerana tidak sihat, cuba lah juga melawan kejap mata ni dari tertido. Ni lom amik ubat batuk lagi utk malam ni..kalau tak, confirm mata akan terus lena. Sok kena paksa gak diri bekerja..kalau tak, terus berada di atas katil..entah bila nak baik demam ni. Dah lama tak demam..sekali kena, parah jugak.. 

Terlupa nak share..9hb December...akhirnya aku telah di akikahkan. Hehehe..dah tua baru nak akikah? Mak cakap.dulu, mana lah mak mampu. So baru2 ni, bila adik2 ipar aku (adik2 abe dpt baby sorang 1)..mereka nak akikahkan anak2 mereka..Mr.Abe pun buatkan sekali akikah untuk aku. Em, terima kasih banyak2 eh abang. Semoga aku dpt syafaat akikah..dan semoga hidup aku lebih sempurna .. jauh dari segala benda2 tak elok. Amin. 

Em..masih belum punya ruang nak share pic kat Korea. Nanti2 lah kalau rajin. Mengadap lappy lama2 pun buat sakit kepala jek.

Ok la..papai!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!