Sunday, December 30, 2012

.. Al-Ikhsan ..



Aku takde kena mengena or bukan saudara mara owner Al-Ikhsan..tapi aku amik tanggungjawab letak post ni sebab aku antara manusia yang kagum dengan kejayaan brand ini. Ada antara kawan2 aku claim barang Al-Ikhsan adalah fake..arini, aku jumpa benda ni dalam suratkhabar dan aku share ngn semua. So buktikan lah barang mereka tak ori...u will get back your money double babe!

Ada org kata.. Adidas is 'kampung' brand..tapi masih pakai brand itu...har har har.. sedey? Aku? Aku pro Nike sebab design tapi masih pakai brand lain ikut kemampuan dan keperluan serta kesedapan ... bukan ikut orang. Reebook adalah 2nd brand yang aku suka..

Okek. Habis iklan untuk malam ni..kaki kU sengal...dush!

Papai! ♥♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!