Friday, December 21, 2012

.. Mungkin Bila Nanti ..

Emm..dah Jumaat arini. Aku? Masih berkokok dan badan tak berapa best serta selera makan entah ke mana. Setiap kali time makan...aku jadi sedih fikir nak makan apa. Nasib baik...ada kawan yang nak layan kawan yang ngada2 ni..nak makan apa? Nak g mana? and jadi tukang bawak aku sepannjang minggu ni..walaupun di bawaknya aku makan tempat yang aku nak makan..aku tetap takleh nak makan betul2..apapun..thanks a lot to Miss Anne. Jangan serik eh. And also..thanks gak untuk Mr.S yang sama2 demam dengan aku..ikut makan and nak belanja. Thanks juga..pada waktu malam..Mr.Abe rajin gak nak layan kerenah aku ..'Nak makan apa? cakap jek..abang bawak'..heee. Sekali bawak..aku makan tak abis gak...sorry la semua2..Aku dah lama tak demam..dan mungkin dah tua..makin demam..tak berapa kuat mcm biasa nak lawan sendiri. 


Nak baik cepat..Peace.. :)

Ubat? Aku dah stop since 2nd day terutama ubat batuk. Ubat demam biasa lah kan..Panadol.Apa lah sangat..malas aku nak layan diri dengan Panadol. Dan ubat batuk..memang booleh makan waktu malam je lah..kalau bawak g opis..alamatnya..aku LENA bwh meja. Tapi semalam aku dah stop amik ubat batuk sbb aku jadi weng lain macam..semalam jugak lah aku tak boleh tidur dan bila aku terlelap, terbawa ke mimpi yang bila aku terjaga..air mata aku mengalir ...mimpi apa eh? Entahhh ...lupa. Senang je kan..ckp je LUPA..TAK INGAT..abis cite.

Ingat bila last aku bermain netball? Entah..rasanya masa Open USM..lepas tu aku dah stop dan dah tak turun training petang2. Jogging? Last sekali..dekat tepi pantai Awana Kijal..tu pun 2.6KM je..pastu semua dah takde..semua dah lupus..pupus. Kenapa? Entah lah...mungkin sekali air sungai melimpah..sekali itu lah pasirnya pun berubah. Kan? Aku pun sibuk dengan hal aku sendiri...

OK la..aku takde idea dan aku sedang cuba membuat 5S segala memori suka duka 2012 untuk aku tutup, bungkus dan simpan dalam peti besi. Macam aku semalam...YM lyzaa_abdrahim aku dah tak valid. Aku delete akaun. Kalau ada pun YM baru nanti...aku pun tak pasti.

Doakan aku cepat recover dari demam dan doakan aku jadi semakin kuat untuk hadapi hari mendatang. Apapun yang jadi...yang patah tumbuh, hilang berganti. kan?

Papai..

2 comments:

B.e.T said...

speedy recovery zai.. semoga ceria selalu bebeh.. :)

Liza Abd Rahim said...

hee..thanks bet. InsyaAllah sdg usaha utk sembut.. :)







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!