Sunday, December 30, 2012

.. Larian Morib 2012 ..

Hello..haish! Tadi dah taip panjang2 kat enpon ni, sekali upload...tak lepas der.. so malas dah nak cite.. layan pic je lah eh.

Plan nak berlari dalam bulan lepas kot. Larian Morib ni kureng sket sambutan sebab tak leh register online. Mula2, aku, kak mus dan Masyu nak p reg kat Banting..tapi alhamdulillah..aku call...penganjur cakap boleh fax borang dan bayar online. Cuma baju je kena p amik...sampai Banting kita orang g amik...gigih tak.


Larian ni tshirt biasa jek. Kena lah hujan masa mula2 run...memang la berat 1 badan. Aku dah lama tak training..so memang banyak jalan dr lari. 40minits for 5km..agak looser lah kalau 5km lebih 50 minit..so aku gigih gak kejar masa wpun sambil lenggang mak limah. Nice scenery lari tepi laut..tp tak boleh blah.. kena berlawan dengan angin.



Nak jadi cite...masa Mr.Abe hantar aku kat bawah library kul 5.25am...aku dengan gembiranya tinggal kasut dalam kereta. Hadoii!! Nak run...tapi kasut tak bawak? Bagus kan? Nasib baik lah Masyu ada kasut spare wpun kasut dah nazak...still sangat membantu..cuma aku tak yakin nak lari betul2 sebab kasut tu dah nganga kat tepi. Hahhaa..makin byk alasan aku untuk tak lari..keh keh keh.


Ni pic seawal subuh tadi, starting, sijil dan tamat. Masyu lari 12km....maka aku pun menunggu dengan tengok gelagat orang. Aku masih tak mampu nak lari lebih dari 5km buat masa ni. Tahu kemampuan diri dan dah lama sangat tak lari..aku pilih 5km ja.


Yay! Ni both of us dah abish run. Tunggu punya tunggu cabutan bertuah..tak cabut2..so kita orang yang cabut balik. Kui kui kui..

Next mana? Hehehe..tadi masa lari..aku rasa nak patah balik jek..aku takleh push badan..padahal jantung tak start kerja pun..peluh pun suam2 jek. Memang fun walk tadi..so lps ni..kena tunggu aku kumpul sedikit minat lg untuk berlari....

Ok la..nantuk. Papai! ♥♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!