Sunday, September 16, 2012

.. Terluka ..



Salam Hari 1Malaysia untuk semua Malaysian. Buat apa hari ni? Aku kat Ipoh kat umah mak..hiks. Balik lagi? Yap yap yap..balik Ipoh lagi coz start next week, jadual kerja aku dah pack termasuk lah kerja di hari Sabtu.Awal bulan 12 baru clear sekejap jadual and lps tu pack balik sampai awal bulan 2.

Aku dah tak mahu merungut sebab aku dah janji..kalau KPI aku okek wpun aku tak suka kerja ni..aku kena relakan hati dan Alhamdulillah..i got berbaloi result wpun hati tak suka. Mungkin ini ketentuan Allah utk aku. Masa mula2 aku tolak kerja ni pun..aku dah buat solat hajat dan berdoa..jika kerja ini bukan terbaik utk aku, tunjukkan lah aku jalan and nampaknya, Allah tetapkan, ini job aku. Dan keinginan aku utk resign masih tinggi..bukan apa, just dh bosan berada di tempat yg sama..dah 12 tahun..dush!

Eh! Nape letak gambar bolajaring tapi cite pasai kerja lak? Hiks..sebenarnya, aku nk cite pasai lutut ku yang terluka..waaa!! Setelah sekian lama bermain...rasanya ni lah 1st time aku injured sampai luka. Jatuh terbaring di hempap GK dan kaki badan sebelah kiri bergesel dgn lantai. Hasilnya, lutut kiri terkoyok kulit and tsstt tssttt...pedihnyaaa menikam kalbu. 2-3 hari lah menderita terutama time mandi. Nak tido pun tak lena sbb takut bergesel..time kerja lak byk bergerak, maka luka bergesel2 ngn kain atau seluar..hasilnya, luka tak baik2 and lambat kering. Now ni dah mcm nak bernanah..uhuk! Mak cakap..'mai mak cuci'. Hahahhhaa..takpe la Mak, terima kasih jek...teringat lagi Mak cuci luka aku masa kecik2..nurse la kata kan..mmg tiada belas kasihan..hohoho..tak mau tak mau..



Em, sesiapa nak oder new item from Coach.com boleh la visit blog Cut Cut The Prize aku : http://cuttheprize.blogspot.com

Coach.com tengah ada sale sampai 24hb September ni. Jangan lepaskan peluang. And sesiapa yang tak suka Coach, jangan risau, Gucci and Prada pun ada..just visit my blog ya.
Have fun!!
posted from Bloggeroid




No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!