Wednesday, September 05, 2012

.. OKEK aje ..

Goyang-goyang bahu sambil layan lagu 'Sleeq & Najwa Latif' - Untuk Dia. Eh eh..untuk dia..untuk dia. Sebelum sibuk layan lagu Liyana Jasmay - Cinta Bersatu. Nice melody..nice song walaupun lirik agak melampau. Love both song. Buat aku tersenyum sendiri..


Em, dah nak balik ni. Saja nak update blog. KEBIASAAN, lepas KPI rating, kalau TERUK, aku akan MEROYAN kan? so apa kata..kali ni, aku balik kepada fitrah manusia..Redha dan terima seadanya. Alhamdulillah..kali ni, KPI aku OKEK. Tak TINGGI dan tak RENDAH mcm last year. Balik seperti time kerja aku dulu sebelum TRAGEDI last year. Rasa macam berbaloi dengan apa yang aku dah kerjakan sepanjang tahun. Cuba juga fight sesuatu..tapi tak berjaya. Hiks. Dan soalan paling best dari Puan Bos ' So, mcm mana dengan kerja awak yang awak tak suka ni?' hahahahha..

Kita tunggu competency result pulak...Ok go! Papai... 



No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!