Friday, September 28, 2012

.. Mencari ruang sekejap ..

Lari sambil track jarak dan masa, itu memang kerja aku.. 


Balik time dah lepas hampir 38 minit. Fuh! tight gila...tapi biasalah, kena time sibuk mcm ni..memang la memenatkan. Sibuk2 dengan event, docket kerja pun turut masuk bertalu-talu termasuk lah juga via email. Tapi ok lagi setakat ni nak compare dgn partner aku..dia lagi bz the vas. Dalam bz kerja..bz la juga isi perut. Makan dan makan dan minum sampai kembung. Dah terasa kekekatan pakaian di badan. Serius! Mengah der. Semalam, nak tak nak aku gagahkan juga turun berlari..1.3KM jek and terus sambung dengan netball. Lari tak penah sangat, tak sempat peluh pun..1.3KM je? Tu baru warming up..kuikui. Yang jadi stress..main netball..ohoiii..kelautnya aku. Shoot tak masuk, tangkap bola asyik terlepas..and tak ngam ngn partner. Hamek..lama sgt berehat. Walaupun sekadar training..effect gak kepala otak aku ni..asal teruk sangat ni...Eeeeee.. 


Kereta baru..siapa punya? bukan aku yang punya..tapi abang aku yang punya..ngeh ngeh ngeh.
Ni mak abah ada kat rumah. Saja-saja datang ikut abang yang ada court kes kat Shah Alam. Abang dah balik ipoh tadi..mak ngn abah akan balik naik ETS. Bila? tak tau..ikut suka la bila dia orang nak balik..tak kisah pun. Anak-anak pun happy gila maktok ngn wan dia orang datang. Danish demam 2-3 hari ni, semalam, dia dok sebut 'Rindu Maktok'..masa tu aku tak bagi tau pun maktok dia nak datang..adeh, sentimental betul anak hero aku sorang ni. Aku dah lama tak cite pasai anak2 kan? Em..nanti2 lah..
Ni kawan-kawan aku yang kenal secara tak lansung 10 tahun lepas hanya kerana Siti Nurhaliza..tapi sekarang, kami dah mcm adik beradik.. :)

Bila eh, 15hb Sept kot..aku g jumpa kawan2 lama. Biasa dok sembang2 kat group whatapp and kat fb. Kali ni kasi jumpa semua..tapi bukan lah tak pernah jumpa langsung. Dengan k.chik (baju maroon), aku dah jalan2 ke Indonesia ngn dia 2 kali..yang lain tu jarang jumpa walaupun kak lon (baju and tudung purple) dok kat Kajang jek. Dr.Rina (spec kat dahi) tu duduk kat Miri Sarawak dan Babyputeri (baju hitam), ni 1st time aku jumpa..kami dah macam adik beradik. Happy sangat dengan mereka. Aku kan takde adik beradik perempuan...and kawan pun tak ramai..so, yang ada ni, aku sangat2 hargai. Harap2 takde benda yang akan rosakkan hubungan ini. Emm..

Ok la..6:00 pm dah....balik dulu..malam ni nak keluar, nak banje famili makan.. Jom! ;)

Papai!!


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!