Saturday, December 17, 2011

..Home Alone 4..

Ini cerita semalam. Semalam tak sempat menaip coz menjalankan aktiviti malam sehingga 11.40 malam di rumah. Semalam masih bersendirian untuk hari ke 4. Sepatutnya Mr. Abe dah on the way back dari Paka semalam, sekali dia decide nak Kedah kenduri sepupu aku. Huaaa..nak hekutt! Sok baru dia balik ke sini.

Geng Netty bermain bowly - Sessi penyampaian Hadiah :)

Semalam ke Mines bermain bowling dengan geng2 Netty. Bebudak Netball ni bukan leh main netball jek..macam2 dia orang ni leh main. Aku? boleh join..terra tidak, belasah OK. Ngehhh. Semalam ke Mines memandu sendirian coz ada yang bertolak seawal 6.30 petang. Aku masih bekerja time tu. Ehek..sebenarnya aku ni ada problem nak drive malam. Silau dan tak pandai mengagak jarak. Memang penin. Uhuk! Tapi balik ada Kenet dan Natte naik sama..lega sket walaupun berdebar. Main semalam sekadar membaling bola. Teruk wei markah and dapat 8 out of 9. Hak hak hak. But sangat enjoy!

Hari ini, masa menaip ni, aku berada di bangunan Kolej IT, bertugas untuk Online Pre-Reg. Kul 5 nanti baru settle. Malam ni takde apa-apa aktiviti. Duduk sini sbg standby person..takde masalah, duduk la ngadap pc ni. Makan di tanggung bereh sampai petang..tu yang penting. Ada orang kata, masyuk la kerja weekend..hek hek hek. Exec tak leh claim OT..leh claim cuti saja. Cuti aku dah 28 hari setahun ..lom tambah cuti bawak ke depan. cuti byk2 pun nak wat apa tak tau.

Ok la..go!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!