Wednesday, December 14, 2011

..Home Alone 1..

Lagi 6 minit, tamat lah 13hb Disember 2011 and tamatlah jugak 1 hari aku keseorangan. Baru lepas melayan Lagenda Budak Setan. Cerita 2010 yang baru ada kesempatan nak layan. Tak membaca novel, hanya menonton dan antara cerita ni dgn Ombak Rindu, Lagenda Budak Setan hampir menitiskan air mata aku. Huhuhu. Scene touching : Bila Azmi memukul isterinya hanya semata-mata tak dapat mengawal perasaan cemburu dan marah kerana orang dia cintai, mencintai orang lain. Tapi semuanya salah Azmi..tak menghargai apa yang istimewa. Sedih kan menyayangi dan mencintai tapi tak berbalas. Gila namanya tu. Scene kedua : Off course la masa Ayu/Amelia meninggal masa bersalin. Adeh! Aku kalau bab2 kehilangan ni, memang tumpah lah air mata. Lebih mengenangkan nasib anak yang di tinggalkan. Huhuhu. Apapun, ni cerita lama..baru nak ulas kah? Kuikuikui.. Masa keseorangan ni la masa nak layan movie..kan?

My all..
Sebelum layan movie tadi, macam biasa, iron baju, masak nasi and makan sup tulang yg aku tapau lunch tadi bersama dengan acar yang mentua aku bekalkan. Em..lazat seh. Sengaja balik kerja lambat supaya tak mati kutu bila balik rumah. Nak main netball..hujan la pulak. Just lucky ada geng WhatApp Netty..so layan borak dengan dia orang via enpon. And ada beberapa aktiviti yang kita orang dah set nanti. Aku paling suka berada di padang..semua benda pun aku lupa..seronok berjimba.

Ok la..dah larut malam. Berdoa semoga aku boleh bangun seawal biasa untuk solat subuh. Mana lah tau..terbabas lena..naya saja.

Nite universe..Assalamualaikum..

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!