Tuesday, December 20, 2011

..Apa itu R.I.N.D.U..

Rindu itu menyeksa kalbu - sekadar gambar hiasan ;b
Search kat Google 'What is Rindu' keluar jawapan ni :

Definition for rindu:

Web definitions:
Rindu is a village in the Tibet Autonomous Region of China..
He he he..lari tajuk sudah. Apa itu RINDU eh? Orang putih kata 'miss'. Em..Rindu tu pada aku - sentiasa dalam ingatan dan sentiasa ingin berdampingan. Betul? Tetiba buka entry jiwang lah pulak. Actually, aku tulis benda ni sebab dari semalam, bila call anak-anak, masing-masing dok cakap 'Rindu Ibu'.

Dania :
Semalam dia call aku :

"Ibuuu..nania rindu ibu."
'Rindu tu apa?' - ibu
"Tak tahu lah...tapi Nia rindu ibu"


Danish :
Hari ni dia call aku :

"ibuu..muka danish ada jerawat..sakit"
'laaa...ada jerawat? Rindu kat sapa?' - ibu
"rindu kat ibu laaaa"
'rindu tu apa danish?' - ibu.
"tak tahu..tapi danish rindu ibu"

Comel lak rasa bila mereka sibuk beritahu mereka rindu..tapi mereka sendiri tak tahu apa itu RINDU. Mungkin mereka dapat rasa dan sentiasa teringat aku..itu yang mereka maksudkan RINDU.

Kalau ada ikatan RINDU, 5 hari pun pasti terasa lama..namun, jika dapat bersua muka walaupun seketika, RINDU pastu terubat jua.

RINDU juga pada mereka.. :)

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!