Wednesday, November 07, 2012

.. Senyum ..


Halloha! Tiba2 rajin lak nak update blog. Ye lah..petang2 ni, dah tak tahu nak buat apa sebab dah lama tak bersukan and makan malam pun dah di tapau sebab Mr.Abe takde sampai Jumaat...maka, di atas katil ini lah aku menaip. Tak tahu kenapa, asyik nak senyum je arini. Apakah? keh keh keh..takde apa. Saja jek..dah lama tak senyum tanpa sebab macam ni. Sebenarnya, aku terfikir, adakah rajin bertanya tu salah? Adakah rajin bertanya dan perlukan jawapan yang pasti tu adalah mencari salah orang dengan sengaja? Adakah bertanya itu satu pertikaian? Haa..aku dah tau dah kenapa aku senyum...sebab aku tahu, aku akan tetap jadi aku...aku memang suka bertanya supaya aku tak sesat. Style aku juga..kalau byk2 benda yang di sampaikan pada aku atau aku dengar, zasss..memang aku akan terus tanya TAPI bukan semua benda dan bukan lah pada semua .. just pada orang2 yang aku rapat dan perkara2 yang penting dalam hidup aku jek. Lain2..aku abaikan jek..




Petang tadi, singgah foodcourt untuk menapau. Perut lapar ya Rabbi sebab lunch time aku balik tido. Malam tadi kul 3 pagi baru aku terlelap..baru nak rasa nikmat tidur, alarm 5.30 am berbunyi. Uhuk..memang terus terjaga la tapi tak bangun. Cuba tidur2 ayam sampai alarm 6.30 am bunyi lak. Kenapa eh tak leh tidur? Em.. sebab ada benda menganggu fikiran dan terasa agak panas. Mr.Abe takde kalu, memang aku tak buka aircond...takut tiba2 sejuk tengah malam..mati kejung lak..hiks!
Lega sangat2 dapat tidur lena tengahari tadi...so mood pun stabil balik.. 



Now ni aku menaip blog menggunakan HP Mini. Bukan harta terbaru aku, tadi ini adalah harta opis. Lappy aku dah di serahkan pada kawan yang buat programming. Kesian aku kan? Ni kali ke dua aku menyerahkan lappy Hi End aku pada kawan setugas. Ni je yang layak buat aku. Acehh..ayat sedih lak..poyo ah. Hiks. Em..aku pun dah tak kuasa nak berdebat2 mcm dulu..di suruh tukar..aku tukar. Ada ganti aku amik. Cuma aku memang tak berkenan dengan netbook sebab skrin dia kecik. Tak puas laaa...Sempit pemandangan ni.

Adeh, perut ni berbunyi minta di isi. Aku rasa...dah 2 minggu selera makan aku kurang and terasa berat badan dah turun. Aku tak suka nak kurus mcm dulu balik..so aku cuba gak paksa diri aku makan and makan...Aku tak suka benda2 yg serabutkan kepala aku lately buat lemau lagi. 

Papai! 


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!