Friday, November 23, 2012

.. Nak Main salji (?) ..

Hello. Gigih ni aku menaip blog di opis ..padahal semua orang dah balik. Keh keh keh. Aku nak share something dengan mereka2 yang nak pergi bercuti main salji or cuti during winter walaupun takde salji. Based on stats blog aku, aku tgk, paling ramai cari 'Nak pakai apa di musim sejuk' atau 'apa keperluan untuk main salji'.

Stat blog aku di lawat semakin naik..tapi aku tak tahu siapa..siapa yang rajin lawat, Thanks ya.
 Baca lah dengan minda yang terbuka..pls.


Takde la pengalaman byk pun main salji..ni based on pengalaman aku ke Eropah masa Spring and Winter few times. Aku ada tulis dlm blog ni..tapi kali ni aku ringkaskan.



Winter Attire
Kenapa dan kenapa kena pakai semua ni..kalau rajin, sila lah baca di : Sejuknyaaa!!!

Ok have fun kepada yang bercuti ...kalau tak tahan sejuk gak, orang kata , cari Hot Pad. Aku tak pernah guna..cuba la google Okek..

Papai.. :)


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!