Wednesday, November 21, 2012

.. Conteng-conteng ..

Yuhuuu... masa utk tidur. Sebelum tu, nak post benda ni kat blog.



Lepak2 ngn abe..di suruhnya melukis guna ipad..Aiiii, nak lawan Note ka? Ok2..permintaan di tunaikan. Tapi.. ni je lah hasilnya. Aku tak pandai lukis objek dgn imiginasi.. kalau tiru..boleh. hiks. Emm..dari hati aku utk Gaza. Semoga Allah melindungi dan memberi Palestine kemenangan. Amin.



Petang tadi balik kerja..dok sorang2 mmg la membosonkan. Sejak takde budak2..saja je aku balik lambat sbb Abe pun balik lambat. Aku pun dah tak turun bersukan...tawar betul hati..em. Maka terhasil lah contengan bunga Rose ni. Ngeee...

Ok..mari tido. Plan nak masuk tido 10.30pm setiap hari lepas ni. Aku bukan kaki tv..so tak tgk pun takpe kecuali nk layan Merlin.
Mcm biasa, online kejap..pastu..tido.

Nite..papai! ♥


posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!