Thursday, November 08, 2012

.. Cerita di senjakala ..

Hari ni dah Khamis dan sok adalah Jumaat. Yay!!! Lepas tu cuti seminggu..Happy Deepavali lah!!

Petang tadi masa amik Danish, muka dia sgt Happy..aku tanya kenapa? Dengan penuh ceria..dia jwb "Danish masuk kelas Abu Bakar lah ibu". Lor..tiba2 ke? Ke sebab aku sms cikgu tadi?


Macam aku cakap, style aku, bertanya adalah penting utk kepastian dan tak mahu salah faham. So, aku pun sms cikgu dan dapat jwpn. Walaupun dah tahu takde kasta kelas, Danish mmg sangat happy dapat masuk kelas Abu Bakar. Apa2 la Danish, belajar lah elok2 untuk bekalan diri sendiri. Tu je ibu ngn babah mampu bagi.


Petang tadi, macam biasa, since Mr Abe takde, menapaulah je kerja aku. Anak2 nak makan nasi arab. Tapi sebab aku dah kebulur sbb tak lunch..aku tapaukan bakso untuk diri sendiri. Balik umah..terus ngap. Mlm nanti baru teman anak2 makan nasi arab. Kenyang lah pulak.


Semalam..adalah klimaks aku weng ngn ngeng fikir benda2 yang aku kena settlekan. Sampai aku terlupa, mana lah aku letak kunci opis. Sib baik kunci spare jek..so balik umah amik kunci betul. Jenuh aku fikir..mana lah kau kunci. Rupanya, tuuu..hahahhaaha.. Terselit kat tandas..kuikuukui. Alhamdulillah, aku dah settle kan semua benda and lps ni..moving forwards.

Okek..out dulu..papai!

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!