Sunday, September 29, 2013

.. Hari 'Sosial' sedunia ..

Yeah! Lega dapat menaip semula..masih di 'rumah' lama tapi pintu masuk baru. Siapa tahu, siapa tak tahu alamat baru..saya tak kisah..kerana saya hanya mahu berkarya dan merepek meraban untuk tatapan sendiri saja. Eh! Tiba2 jadi 'saya' lak..apakah? Hiks...

Hari ini aku kerja. Yea..kerja di hari Ahad. Kerja yang more to standby tapi kena duduk opis. Makanya...sambil buat kerja2 yang patut.. aku layan youtube, layan FB, Layan Instagram. Lagipun kalau opis hour biasa..jangan harap lah punya waktu .. lagipun semua benda ni kena block pun. Ngeh ngeh ngeh..

Se awal pagi..aku selain bermain2 wassap dengan geng Netty yang ramai jadi runner hari ini..aku dok ulang2..dan ulang dan ulang lagu Tegar dr pagi sampai ke petang. Tapi dengar version lain2 lah.. sedap suara budak ni kan. Lagu pun ada makna.

Dan hari ini...aku jadi sangat peramah kat FB.. semua benda aku nak Like..semua benda aku nak komen. Hahaha. Sebenarnya..saja nak buang boring. Nasib baik juga time opis FB kena block... kat enpon takde lah rajin sangat aku mengLike dan mengKomen.

Jeng jeng jeng. Tiba2 teruja tak pasal2. Apani? Apa ni? Tadi petang..sambil lepak makan sorang2..aku saja komen Ig Siti Nurhaliza.. dannn tak pernah2 lah..dia reply, siap tag nama lagi..hahha..teruja tak? Sib baik tak tercekik kambeng yang aku tengah kunyah. Gila tak teruja Ct jwb Ig? Kan? HHhaahaha..vengong 90 darjah..

Ok la..saja je nak lepas gian nak menaip. Semput dowhh tak leh menaip and merepek2 kat blog..boleh meroyan! Ahaks..

Ok papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!