Friday, September 13, 2013

.. Tak terlintas pun ..

Hai Blog!

Apa yang tak terlintas? Apa yang korang faham dengan perkataan tersebut? Pada aku..ianya membawa maksud 'tak terfikir langsung wpun dalam hati apatah lagi dalam otak.' OK..Itu pembelajaran bahasa utk malam ni.. ahaks!


Haa..kasi pix mata jek. Sebab takde pic lain nak share. Sebenarnya..aku tengah layan laloq penat ni...Hari yang agak memenatkan dari semalam..sebabnya, aku tak jangka pun team mate aku akan cuti paternity bulan ni...tiba2 kot and now tgh musim event student yg banyak benda dia yang memang terra dr aku..nak2 dari segi behind the sistem. Tapi alhamdulillah...sehsuai dengan 'award' yang dia dpt baru2 ni..dia tak tinggalkan aku sorang2. Kami keep in touch via wassap..keep remind aku...keep ajar aku dan sentiasa On je kalau aku perlukan dia. Cuma..biasalah aku, gelabah lebih. Hari ni banyak lak user call tanya mcm2 and last2 minit...sistem wat hal pulak. Dan aku jugak lucky sebab bos aku - puan, pun alwiz ada nak tolong. Dulu huru hara gak aku ngn bos aku ni..hahhaa. Ye lah kan..'Ada-baik, Beri-baik, Dapat-baik'. Faham?

Hidup kena lah saling harga menghargai kan? Kalu orang tak cari masalah dengan kita, baik dengan kita..letak kita baik2 dalam hidup dia...why not kita balas baik gak? Bukan nak kena wat apapun..at least, tanya khabar ke...duduk borak2 ke...kasi hadiah ke..kan seronok? Ke tak telintas pun nak buat semua tu?


Ini durian crepe..tiba2 letak pix ni lak. Sedap crepe yang ni...tapi aku makan 1 jek..sebab niat nak beli utk kawan.

Hari ini hari KPI..em, tak nak komen banyak lah. Naik .05 jek dari yang lepas. Masih dalam ranking yang sama. Malas nak fight sebab aku rasa...cukup lah kewujudan aku di rasai oleh Puan..dan semua kerja aku siap..dan ada output. Dan rasanya..2 tahun kebelakangan ni..dah tak makan gaji buta..tak byk melalat. Hiks.

Ok la..merapu je ni.. papai!
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!