Thursday, August 22, 2013

.. Welcome back to my dear opis! ..

Assalamualaikum...

Eh eh..lamanya tak menaip guna PC. Hari ni, selepas berhari-hari cuti Honeymoon..eh! honeymoon ke? hahahaha..kira boleh la as honeymoon..cuti berdua je kan? Okek..hari ini, time ini, aku sudah berada di opis. Kerja tertangguh adalah sangat banyak sampai tak tahu nak mula yg mana. Ikut hati, nak je dok umah diam2..tapi sebab cuti dah tak banyak..ku gagahkan jua ke mari. Tadi masa ON browser Googe Chorome ni, tiba2 keluar background editing for babylon search...so, utk saja2 buang masa, aku pun layan..and tadaaaa!!!


pilih background sempena baru balik dari Holland. 
Aku masih Jetlag ni! Nak tido..nak tido tapi kena kerja. Macam nak start enjin kereta and balik jek ni. Sabar..sabar...and lawan lah wahai mata. Dah dua hari aku tido time ni and malam aku tak leh lena. Kul 12 tengah malam masih sibuk melayan wassep dengan kawan2.
Ok la..tak tau nak cite apa...papai!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!