Tuesday, August 27, 2013

.. Bila Rindu datang bertandang ..

Ne no ne no (sila buat macam bunyi ambulans ya).. mata nantuk tapi tak mau lena. Bukan jet lag tapi penat.. Hari ni kira dah seminggu aku balik dari Europe..harap boleh tidur macam biasa. Semalam boleh lelap tapi still lambat..kul 12am gak.



Saja boring2 layan diri. Anak2 dah tidur .. Mr.Abe outstation. Aku paling suka gambar dengan burung camar ni masa kat Holland. Subhanaallah..tak tahu pulak burung ni tak kisah pun kita dekati dia and nak main terbang2 rendah atas kepala. Mula2 ada sorang pakcik Dutch ni bagi roti..aku lak yang teruja..so dia offer aku roti suh bagi burung makan. Yay!macam budak kecik dapat mainan..seronok gila aku. Sempat capture video. Ada kat instagram.


Eh..asal tajuk lain, g cite benda lain? Hee.. a ah aku rindu. Rindu apa? Em..rahsia..hahaa..koya! Takde lah..aku rindu nak berpeluh. Tah bila nak start netty..maka terpaksa lah bila running. Sebulan lebih gak aku tak exercise. Harapkan jalan2 kan europe and cycling aritu je lah.

Tadi aku drive ke stadium. Nak lari situ jek sebab nak lari slow and steady atas track. Dah lama tak lari..malas nak layan road. Sekali ada bola la pulak. Tak sure game or training. Macam ramai jek. So aku g parking kat COE..start dari situ. Target 30min jek. Just untuk jantung. 4km dalam 30minit..heee. Belasah je lah. Nampaknya memang agak ke laut..tak larat nak lari non stop macam biasa.. macam berjalan dlm 500meter gak. Macam best gak port parking COE tu..boleh wat larian anak utk cooldown..or boleh nak memecut utk fitness.

Bersembang ngn Mr.S tentang trip Gunung Kinabalu dia baru2 ni..buat aku rindu kembali gunung itu. So tadi bila dah malas..aku pun layan la video and gambar2 masa aku daki gunung itu..emm..semua pun hanya kenangan. Naik lagi? Mungkin hanya tinggal impian.

"Jika bahagia dan gembira sudah menjadi milik kita, jangan pernah lupa pada bahu yang di tumpangkan ketika berduka." 

Ok la..papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!