Friday, August 23, 2013

.. Paling WORST lah! ..

Hello! Blup blup blup! Malam tadi adalah malam ke 3 aku masih tak boleh tidur. Ya Allah. Macam-macam aku try buat termasuk la melukis benda Allah ni kat Note 2. Kebiasaannya jam 3.30 am baru aku betul2 terlena iaitu bersamaan dengan pukul 9:30pm waktu Amsterdam. Hari ini paling teruk, aku takleh bangun sampai terpaksa minta tolong Mr.Abe hantar anak2 g skool. Lucky arini dia ada meeting kat HQ. Sekali bangun2, perut pulak memulas2..loya pulak sebab dah masuk angin. Selain jet lag time tidur, time makan aku pun lari and susah nak makan heavy meal.Terpaksa SMS Mr.Ozzie cakap aku lambat. Rupanya dia pun lambat sebab semalam balik kerja jam 2 pagi.Dah la arini ada event. Aku dah siap mandi..perut makin memulas, tekak makin loya..dah berpeluh-peluh..nak drive pun tak larat tapi segan nak bagii tahu partner sebab aku dah lama sangat cuti. Nak tak nak, aku gagahkan jua g kerja.

Jet Lag!


8:40 am aku sampai lab..and jeng jeng jeng! Alamak...Bos aku dah ada. Aik..sejak bila lak Puan datang lab time event? Team mate lain pun dah ada..rupanya problem semalam tak settle lagi. Aku pun buat dek je la..settle2kan kerja and setting. Sekali makanan tak di sediakan pulak. Huyaa..mcm nak keluar balik air mata.Perut dah menyucuk-nyucuk. Semua orang tengah bz, tak kan nak selamba g sarapan. Kul 9.45 perut aku dah menyucuk2..hadoi! Ajak Faizam sarapan...tapi takleh nak makan sangat pulak. Nak muntah ..haiyoo! Tapi aku kan fighter...makan la juga pelan2..and now ni masih terblup2 perut menahan loya and angin. 


Buat-buat Bz cover malu masuk lambat. 

Ni my 2nd Clarks. Rembat masa kat London. 34Pound and lepas claim tax, adalah dlm RM160 kasut ni. Kalau kat Malaysia more than RM300++ rasanya. Tapi tak boleh lah nak beli banyak2 sebab bawak backpack jek. AKu pun dah rembat sepasang boots Timberland. Benda yang aku nak sangat tapi tak dapat adalah windbreaker The North Face. Mahai la jugak..ngeh ngeh ngeh.



Lunch time dah dekat..nak balik nak balik..nak tidur..

Papai!
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!