Sunday, March 03, 2013

.. Happy Birthday My Azril Dahari ..

Assalamualaikumm

Hari ni, 3/3/2013 .. ada orang bertambah usia. Yap, my Mr.Abe is 36 tahun hari ini. Semoga di panjangkan usia, sihat sentiasa, murah rezeki dan di bawah lindungi dan rahmatNya. AMIN.


Buat pertama kali, hari ni aku dan Mr.Abe dapat g tengok sukan anak2 sama2. Sebelum ni..aku g sorang sebab dia selalu outstation dan kadang2 terkena ngn time aku kerja. Hari yang sangat panas. Tebaboo lah. Aku yang berkilat tak habis sebab netball last week.. makin berkilat lah. Panas berjemur di tengah padang lain sgt dengan panas berjemur kat laut. Tepu rasanya kulit nak repair balik ni..


Petang tadi..lepas tertido kepenatan dan kepanasan..kita orang g Alamanda. Bought for him new perfume from Ralph Lauren - Double black as a present. Hadiah kena paksa sebab Mr.Abe memang tak nak apa2. Hahhaa.. Lepas tu lepak makan Big Apple. Kira sambut birthday la ni...konon lah.


Maghrib, g umah adik ipar a.k.a adik Mr.Abe kat Putrajaya. Aku sebenarnya dah pakat ngn dia dari pagi suruh belikan kek..nak suprise kan Mr.Abe. Mak (MIL) pun ada kat sini..so, elok lah sangat. Mak masak Nasi Dagang. Masa Mr.Abe dah ready nak dinner..aku pun keluarlah dengan kek. SUPRISED!


And jeng jeng jeng. Dah tak tahan dengan wedges Husp Puppies. Dah lama aim. Kali ni..renew kad ahli..dapat  voucher..maka..rembat!!! My 2nd wedges from HP. Nampaknya, aku lebih suka HP dr Clarks. HP pun murah rasanya dan selesa. Lepas tubaku rembat sandal wedges HP. Masa tu Mr.Abe dah g bayar parking..haha..takde orang kawal..maka..beli! Pastu..kena marah..hahaa.. ala... orang bayar sendiri lah.

Ok la.. papai! ♥


posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!