Saturday, March 23, 2013

.. Jumaat yang berlalu

Layan penat jap. Penat apa? Penat terlebih makan..dan makan lambat sebab plan nak makan kat RedWok tapi penuh. Cari kedai makan and plan untuk cuba Cibiuk masakan Sunda. Kul 9.30 pm baru makanan siap terhidang. Banyak lak tu makakan..sia2 lari 5km tadi...cess!!


Petang tadi..selepas hampir 2 minggu tak lari..tadi push juga diri turun exercise. Plan nak run 30 minit and kalau boleh nak lebih 4km. Alhamdulillah..dpt 5km and sangat suka dgn larian terakhir. Best! 2km pertama pun syok ..masuk 3km, mula dh malas..selalu mcm ni. So best time 5km aku masih 30 - 35 minit.


Dinner kat Cibiuk ngn my famili. Abang jek takde. Not bad la makanan kat sini. Cuma takde kuah sgt..aku memang tak reti makan makanan kering.

Penat pack barang tapi Hari ni agak menyenangkan and happy day for me. Terima kasih kepada semua dan perkara2 yang buat aku happy ..



Esok OpenDay UNITEN 2013. Jemput datang and study kat sini memang lah best  since aku dah booking percutian bersama famili dah lama..so aku tak join duty esok. Semoga semuanya lancar dan di murahkan rezeki kami semua..Amin.

Okla..menantuk sudah..

Papai! ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!