Tuesday, March 19, 2013

.. Cukup cukup sudah ..

I am so sad! Cubaan menangkis air mata dari jatuh...tak berjaya.  Bukan pengalaman pertama, bukan ke dua..tapi entah kali ke berapa. Cukup lahh...aku hanya manusia biasa..PLEASE.







Sebenarnya, aku dah lali...dah immune and dah malas nak fikir pasai cakap2 belakang ni. Aku dah muak! dan aku cuba positive..mungkin ada salah silap aku yang aku tak perasan yang buat aku di kata dan di kutuk. Atau mungkin ramai yang hanya tahu menafsir serta membuat andaian macam2 tentang aku. It's OK. Aku minta maaf dan aku cuba memaafkan walaupun perkara sama berulang2. 



Yang aku tak boleh TERIMA..bila kepercayaan yang aku beri ..bercerita dan berkongsi rasa..TAPI kesempatan itu di gunakan untuk bunuh aku dari belakang. Ada rupanya lagi benda2 mcm ni...Huaaa..nangis! Mengigil aku menahan rasa TERKILAN, MARAH dan KECEWA. Apa ni ? Kenapa aku sering tersilap langkah?? Sedih lah!!!

SUDAH lah..CUKUP lah ..TIRED Lah..Damn!

Okek..aku NOTED. Kalau aku tak di welcome dalam apa2 aktiviti yang melibatkan kamu, kamu dan kamu. Aku terima!

TAPI..apa yang aku buat dan apa keseronokkan yang aku jalani bersama FAMILI...kemana aku pergi..apa yang aku beli ..minta tolong..STOP pertikaikan! BERHENTI sebarkan cerita bukan2...TOLONG lah!

Tak suka cara hidup aku? FB ada button UNFRIEND..just do it! Pertikaian rezeki aku? STOP reading my Blog.. PLEASE..

Ingat kan benda ni dah lama habis...tak sudah2 rupanya..CUKUP lahhh..

*walaupun aku dah lama tak MEROYAN sebab aku dah lama tak amik pot pasai orang..but still ada people keep saying that to me...OK..ini post MEROYAN aku..

Sedih lah!

Papai .. :(



1 comment:

Anonymous said...

Apa merepek ni mak bedah. :P







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!