Friday, March 30, 2012

..For Him..

Tadi ke Alamanda, teman cik Anne membeli belah barang2 utk famili tersayang dia di kampung. Dah macam shopping raya lak. Masuk PDI yang aku tak pernah nak masuk sbb aku ni..walaupun org nampak high maintenance and di katakan nak pakai barang branded mahal jek..sebenarnya TIDAK. So PDI pada aku, dlm kategori, beli bila perlu or murah saja. Tak caya? Baju aku mostly takde brand..janji aku suka dan selesa. Now aku nak cuba baju labuh ..so, byk aku beli online yg harganya bwh rm40..bab kata bisnes woman kita..kalau beli kat GM..RM15 je sehelai...hahhaha. No hal lah..janji den selesa.
Semua untuk Mr. Abe..
Dalam PDI, tengok harga..Oh! tidak lah mahal sgt seperti yang ku jangka. Keh keh keh..Since baju ladiesnya kecik-kecik and lengan pendek..Aku belikan Abe T-shirt and Shirt. Diskaun 70% each item..maka,  boleh la beli 2-3. Susah nak suruh Abe beli baju baru untuk dia sendiri..so, belikan je lah. Murah je pun and kalau dia ada ..sure payah nak suh dia pilih walaupun aku nak bayarkan. Pastu g Parkson, ada  Bonus Link day..10% + 10% untuk member bonus link. Teringat jam sport dia yang dah rosak..so aku belikan lah jam Adidas ..tak mahal Okek. Aku tahu, kalau mahal and ada brand gah pun..ada dia kisah? Masa aku bagi barang2 ni..dia tanya, sempena apa? elek..ni lah lelaki kan? Nak kena ada sempena2 ke baru boleh belikan barang...takde sempena apa-apa..sempena nak beli jek supaya nanti, g jalan..idak la sama je bajunyaa..dan tak yah la pakai Jam sport Za yang ada belang pink tu..buruk Okek.. :)

Esok lusa adalah Sabtu dan Ahad..and esok..April is COMING and hujung bulan..bertambah lagi usia aku..

Adios!

1 comment:

Anonymous said...

Susah nak suruh Abe beli baju baru untuk dia sendiri..so, belikan je lah. Murah je pun and kalau dia ada ..sure payah nak suh dia pilih walaupun aku nak bayarkan.http://lawgupshup.com/category/jobs/







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!