Saturday, March 10, 2012

..JPO famili tour..

Hallu..dlm kereta menuju pontian, sepupu kawin. Tadi singgah JPO ngn famili. Semua adik beradik ngn ipar duai ada. So happening. Jom cite sambil tgk pic.


Ni mak ngn abah.


Abang dan kak zira dan juga anak adik. Ameera.


Ni adik bwh aku sham dan isterinya. Linda.


Adik bongsu aku.tak mau tgk kamera lak..katanya 'asal tak cakap nak p JPO..org tak bwk duit ni'. Hahhhaa


Anak2 buah aku dan anak2.


Celebrating birthday danish at Baskin Robin. Aunti ziranya belanja.


Tempat paling mengeletis aku nal masuk. NIKE outlet. Gila besh!


Running shoes for mak, abah and me. Belanja mak abah sempena bonus 1.0. Mak ngn abah mmg jog everyday. Gantikan kasut rm30 mereka.


My Vomero +5. Terkejut tgk harga. Retail RM519. Since vomero +6 dah kuar..harga kasut ni Rm139 jek. Hua hua..rembat je la. Ada singaporean tu ckp dia pakai kasut ni and sanhay best. Aku beli sbb Reebok aku dah nazak.


Birthday boy happy gila dpt jersi ori MU..


Ni benda yg tak dapat beli..Abe dh tak kasi..uhuk. Takpe...cuba lg lain hari.

Now dh ada kat Homestay kat Pontian. Mandi..pasti go to umah pegantin.

Tata!

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!